LoveHorzes

Alla inlägg den 10 juli 2012

Av Lisa Wikström - 10 juli 2012 14:14

Nu åker jag och Felicia till stallet! ! :)så Felicia ska först rida Quandell och sen blir det hoppning för mig och Juvelen! :D Var även och hälsa på grannens friser hästar och guud vad fina dom är! :)ska fråga om jag och Felicia får rida sim någongång för nu går dom bara i hagen och käkar sig tjocka! ;)

Av Lisa Wikström - 10 juli 2012 07:52

Ska snart åka till stallet och ge hästarna hö och då kommer även Felicia och följer med mig hem! :D Vet inte riktigt vad vi ska göra bomadera henne med frågor? ;) Haha hon har varit borta i 2 veckor! :) Ikväll så blir det hoppning med Juvelen och så ska jag även hjälpa Erika när hon ska hoppa! :) Hoppas någon kan ta lite kort! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards