LoveHorzes

Alla inlägg under maj 2012

Av Lisa Wikström - 31 maj 2012 21:07

Red Juvelen idag :D Gick väll ganska bra var lite envis..... Men när hon fick gå på lite så blev det bättre :D Har anmält mig till en dressyr tävling ( clear round typ) Som är LD eftersom hon inte är så duktig på att fatta galopp än :D

Av Lisa Wikström - 31 maj 2012 07:20

Go morrning....... Ska till skolan snart och tagga No prov!!!! Hm Hm Hm Hm.......... Bada i kanalen efter med Felicia ( om vi kommer i ) ;)

Av Lisa Wikström - 31 maj 2012 07:09

  <3


  <3


  <3





Av Lisa Wikström - 30 maj 2012 21:59

Ska sova snart är typ jätte trött -_- red Pandora lite förut foton kommer imorgon :) har även NO prov och Engelska läxa tills imorgon -_________- sov gott <3

Av Lisa Wikström - 29 maj 2012 21:05

 


 



  skulle passa så jäddra bra på Pandora! :D



Av Lisa Wikström - 29 maj 2012 21:01

Var hos Pandora förut och skötte om henne sen red jag ut lite vill pröva och starta en dressyr tävling någon gång med henne för rolighetens skull :) Imorgon så åker jag till Pandora efter skolan och sedan vidare till ridskolan där vi ska måla bommar/hinder :D Bilder kommer på dom :)!

Av Lisa Wikström - 29 maj 2012 07:21

Goood morgon !! :D Har precis ätit frukost och ska snart gå iväg och göra iordning mig sen gå ut och vänta på bussen i det iskalla vädret.......Ikväll så åker jag till Pandora för att ta hand om henne :D




Av Lisa Wikström - 29 maj 2012 07:21

Goood morgon !! :D Har precis ätit frukost och ska snart gå iväg och göra iordning mig sen gå ut och vänta på bussen i det iskalla vädret.......Ikväll så åker jag till Pandora för att ta hand om henne :D




Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards