LoveHorzes

Alla inlägg under april 2012

Av Lisa Wikström - 27 april 2012 10:06

Förlåt förlåt för jag inte har bloggat men orkar veligen inte :( !! Igår red jag Juvelen som gick jätte bra!!  :) <3 NU sitter jag i skolan vi har fritt på matten ;) ! Lite snabbt bara , skriver mer hemma ! :)

                                                  
                                                  
                         / Lisa




 

Av Lisa Wikström - 13 april 2012 15:25

hej hej! :) Det var en gång en cowboy som kom till en by på fredagen, han stanna 3 dagar och red hem på fredag. Hur gjorde han? :P Lista ut den ni :D


Igår så red jag Impan på hoppningen och jag tyckte att det gick jätte bra! :) jag red även Kompis en liten sväng innan han var ganska pigg! :) <3 Idag så var det som vanligt i skolan hade världens konstigaste vikarie men men! ^^ och det är ju fredag så det innebär ju en hel helg framför en! :D Imorgon så här det först skötarridning och sen forsätta i klubbstugan ( som vi gör iordning, så ni som är med i  töreboda hästklubb gärna få hjälpa till med  det behöver vara målare, snickar, fikafixare m.m ). Sen efter det ska jag nog rida Kompis! :) På söndag ska jag först hjälpa till i stallet coh sen om jag hinner rida Kompis för kl 15.00  så ska jag rida ut med Olivia! :) <3 Ha det super duper muter bra! :) <3

                                                  
                                                  
                  / Lisa



 

Av Lisa Wikström - 8 april 2012 19:27

Här kommer bilderna från i torsdags på Leonora! <3


  <3


  <3


  <3


  <3


  Haha fint xD <3


  <3


  <3


  <3


                                                  
                                                  
                / Lisa

Av Lisa Wikström - 8 april 2012 19:18

Har ridit 3 hästar idag :) Först Kompis sen Simon och sen Becka :) Tycker det gick bra med alla tre :)

Imorgon skulle vi ha åkt till småland men det ska antagligen bli snöstrom :/ Så vi får se hur vi gör :) Om vi inte åker så ska jag nog rida Simon och Becka :D Det var ju hoppkurs i torsdags och jag red på Leonora bilder kommer snart :)

                              

                                                  
                                                  
                   / Lisa 



Av Lisa Wikström - 6 april 2012 12:17

Här kommer " sommarbilderna " :D


      






        



Kom alla mina små kycklingar ;)


    


                                                                                     // Lisa        

 

Av Lisa Wikström - 4 april 2012 12:33

Idag ska jag först åka och rida kompis sen till ridskolan ochta in hästarna och sen iväg till mariestad för att hälsa på Tamino! <3 Igår så red jag lite över bommar med Kompis och det gick jätte bra! :) han tycker verkligen att det är kul! :) Man kan absolut inte tro att det är en travare :D Bilder kommer :)

Imorgon ska jag på hoppkurs ( eftersom Tamino har åkt ska jag vara med på Leonora ) :) <3 Leonora är jätte duktig hopphäst har hoppat en bana på 1.05 på henne! :) <3 ne nu ska jag nog gå ut  ta lite och sommarbilder :) Laddar upp dom ikväll eller imorgon :)

                                                  
                                                  
                        // Lisa






  Kompis <3


Av Lisa Wikström - 1 april 2012 07:39

Som ni ser på rubriken! :) Idag så blir det arbetsdag i klubbhuset, sen köra shettisarna och ikväll rida Kompis! :) Nu ligger man och väntar på att Felicia ska gå upp !;) ( bara för att jag vaknar kl 06.48 :/ ) Igår så åkte Tamino :( Men jag vet ju att han kommer få de mycket bättre och jag får ju komma och hälsa på när jag vill :) Imorgon så ska vi ha påskhajk  mån-tis:D så då kommer jag nog inte skriva så mycket :) Bye bye :)


                                                  
                                                  
                      //Lisa



ÅÅ just det ja det är ju PÅSKLOV!!!! :D :D :D :D :D :D

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards