LoveHorzes

Alla inlägg under januari 2012

Av Lisa Wikström - 17 januari 2012 20:41

Tamino var fantastik idag :) <3 Han stanna typ bara 5 gånger :P och då kanske ni tänker men hallå min häst stannar aldrig men då så säger jag bara Tamino ärväldigt envis i dressyren och stannar när han tycker det är jobbigt :P Och marken blir klister x)!! jag red även Pandora och hon kändes lite konstigt men Emilia sa att hon bara var stel :P!! NU ska jag gå och duscha så jag säger bara VI SES!!!!!!!!!! :D

Av Lisa Wikström - 16 januari 2012 20:05

jag har kommit på vad ja kan skriva om varje dag ( om ni tycker det låter kul såklart!! ) vad jag gjorde när jg red :) Då blir det också några längre inlägg :)!!Om ni tycker det låter som en bra ide kommenter är på bloggen!! :D I går på kvällen så skulle mamma sanda i Töreboda så då åkte jag upp till ridhuset och hjälpte till när dom hoppa bana som var väldigt roligt!! :D Emilia fråga också om jag ville tävla lite med Pandora efter hon har kommit hem igen :)!! Idag så blev det inte stallet utan fick bli lite läx läsning och har duschat som var väällddiiggtt skönt!! :D Skolan känns trögare nu efter jullovet men men kommer väl förhoppningsvis igång snart :) Imorgon så ska jag rida Pandora som ska bli roligt för det har jag inte gjort på ett tag nu :D!!!!!



Av Lisa Wikström - 15 januari 2012 16:32

Idag var det ju dåe skötaridning och jag säger väl som alltid Tamino är INTE en dressyrhäst    Förut så åkte Felicia hem vi har haf skita kul!! Imorgon är det skola igen dåe Trök men  men det är ju snart sportlov  




   Fin bild på mig o Tami  



   

Av Lisa Wikström - 14 januari 2012 21:00

Nu är Felicia här igen  Idag har det varit värsta slappar dagen  Imorgon är det skötarridning  inte så mycket att skriva om som jag sa slappardag  


Var och kolla på vårans grannes friesar( staving såå fiina!!!!!!!         

Av Lisa Wikström - 13 januari 2012 15:50

KOmmer ni ihåg sagan med smileys?? :) Här kommer facit :D




 = Hej          = jag är törstig               = har du läsk? Tack         = jag mår super    

Av Lisa Wikström - 13 januari 2012 15:46

jag ska skriva en saga av smileys så får vi se om ni förstår x)



                                   haha lång saga men ni fåe kommentera om ni fatta min saga X)))    

Av Lisa Wikström - 13 januari 2012 15:43

vad ska jag skriva om varje dag? Kommenter vad ni tycker!!!!!  

Av Lisa Wikström - 13 januari 2012 15:35

Som ni kanske ser så hinner jag inte skriva så mycket på vardagarna har typ fullt upp :) Men igår så gick jag i skolan och sen åkte jag till stallet :D Vi hade markarbete och man kan väl säga att jag satt och banka på honom hela lektionen    Så mina ben var som spagetti    Idag så hade vi hemkunskap för första gången i 6:an   har även ändrat min header vad tycks?  

Fin häst <3     

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards