LoveHorzes

Alla inlägg under februari 2012

Av Lisa Wikström - 20 februari 2012 15:36

Jaha nu var det den första dagen i skolan efter det härliga lovet :( Och man är ju inte så taggad........ men men det får väll gå om 15 dagar är det ju studiedagar!!!! ;) Mem helst skulle det få bli sommarlov!!!! :D Ha det så bra!!! ;)

Av Lisa Wikström - 17 februari 2012 18:09

Jag har ju inte skrivit på ett tag men har inte orkat :/ Och jag kommer nog bara skriva om det har hänt något intressant eller något roligt :) Igår så sov jag och några kusiner hos farmor och i onsdags så var vi på skövde arena :)!! Igår till idag så sov Hilma över här och idag har vi verkligen inte gjort något :/!! Imorogn så kommer Felicia hit och ska sova här, för på söndag  ska vi följa med Caroline till mariestad på tävling! :D och jag har ju glömt det är ju SPORTLOV!!! Det är ju typ slutet på det men nu vet ni det iallafall :)!!!


                                                  
                                                  
         // Lisa       

Av Lisa Wikström - 1 februari 2012 20:09

Har absolut inte orkat skriva som ni kanske märkt....... Men iallafall vi börjar från förra söndagen.  



Söndag 22 Januari : Då var jag med Caroline när hon tävlade i mariestad. och det gick jätte bra ( Första tävlingen för henne och Xtas) Han är "lite" tittig men han stanna inte en ända gång!!!!   


Måndag 23 januari : var jag i skolan som vanligt   Och det gjorde jag även tisdag.



Onsdag 25 Januari: så gick jag först i skolan sen åkte jag upp till stallet och vi hade hoppning det gick bra tills vi skulle fatta galopp då började han bocka shit högt jag höll mig kvar en långsida  sen föll ja.... men han var bara glad   


Torsdag 26 januari : Då fick jag rida Impan och jag var även själv det gick jätte bra vi hade dressyr   



Idag så vissade Cattis mig hur man tömkörde så jag kan göra det på Pandora :) Hon har föresten varit halt ........ Ni får veta det en annandag för ni ska jag duscha :)




Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards