LoveHorzes

Alla inlägg under mars 2012

Av Lisa Wikström - 26 mars 2012 15:51

Här kommer lite bilder från i lördags! :) 4 fel i 60 cm, men felfri i 70 cm! :) Jätte nöjd! :D


  <3   <3   <3   Tappat stigbygeln :/   <3   <3

Av Lisa Wikström - 24 mars 2012 07:43

Lova ju att lägga upp blider på mig och Juvellen! :)


     


     



     

Av Lisa Wikström - 24 mars 2012 07:16

Börjar bli lite pirrig för idag så blir det första clear rounden på Tamino iår. Taggad som tusan men jag känner på mig att det kanske kan vara ett litet busmonster jag kommer rida på ;)! Ska tävla 60-70 cm på honom och så om det går bra idag ,så kanske det blir 70-80 nästa gång! :D  Den är veckan har varit såå himla trögg!!! I tisadags så hade vi två nationella prov i matte, i onsdags hade vi i läxa i  So och typ i spanska  ( i spanskan skulle man  hälsa på spanska ) i torsdags så hade vi läxa i engelska och prov i NO!! :/ När jag red Tamino i Torsadags så gick det inte så värst bra han var inte så arbetsvillig! :/ ha det bra så länge!! :)


                                                  
                                                  
                   / Lisa


  Älskar den är bilden! xD <3

Av Lisa Wikström - 17 mars 2012 08:21

Nu taggar man ridning då på Tamino!! :) <3 Det är skötarridning, kommit några fler som är skötare nu , så det kommer nog bli trångt i ridhuset :/ Men det är roligt att det är många som vill vara skötare! :) Nee nu ska jag göra mig i ordning! :)


                                                  
                                                  
                    / Lisa


  Jag bjuder på en bild på mig och Mysak ( min förra sköthäst) lite suddig bild men jag minns den är tävlingen så väl! :) Bara för att jag skulle rida honom i gota cupen, men så skulle jag rida en clear round uppe på habo och han slängde av mig 3 gånger :/ Sen var jag med på en clear round på ridskolan och vi kom felfrit runt. jag börja nästan gråta för att jag var så lätad av att det gick så bra! :) <3

Av Lisa Wikström - 15 mars 2012 21:20

Kommit hem efter ett hoppass med Tamino! :) <3 Är jättenöjd eftersom det var ganska svår övning! ;) <3 men lite bus får man räkna med när man rider Tamino! :D <3 Ska vara med på clear round på honom 24 mars 60-70 cm! :) <3 Ska bli roligt! :D <3

                                                  
                                                  
                / Lisa

Av Lisa Wikström - 13 mars 2012 21:17

Idag så åkte jag till Olivia :) Och då red vi ut som var jätte härligt nu när det är så varmt ute!! :D Imorgon är det skolan igen! :(( Men det är ju 13 veckor kvar till SOMMARLOV!!!! :D Så det är väll bara att hänga med :P ´kanske ska göra iordning mig inför imorgon???? Ja det blir det!! ;D Ha det bra!! :)

                                                  
                                                  
                   / Lisa

Av Lisa Wikström - 12 mars 2012 19:07

Ne nu får jag skärpa mig och skriva lite oftare!


Iallafall nu är det studiedagar! Och jag kan ju säga till min förvåning att det faktiskt var 20 grader ute idag!!!!! :D Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åka och rida Didrik?? Får se om jag har någon skjuts :P När jag red Tamino i torsdags så gick det super bra han gick som en riktig dressyr stjärna!! :) <3 PÅ torsdagen tog jag även kort med Juwellen ( för att jag ska bli skötare på henne när Tamino åker) :) <3 Lägger upp en bild när jag får korten :) Nee nu kommer jag inte på något och skriva ;PpPpPpPpPpPpPPpPpPpPpPpPpPpP

                                                  
                                                  
                               / Lisa

Av Lisa Wikström - 7 mars 2012 10:56

Igår fick jag höra på en sak som inte är en rolig nyhet :'( Pandora som jag skötte om ni vet har brytit 3 kotor och står nu i skara :/ Om hon inte blir bättre så kankse dom måste avliva henne ( som vi hoppas på att dom måste skippa ). Tycker så sjukt synd om Emilia!! ....... :'(Idag så blir det lite roligare ska med när Olivia ska träna!! :D Imorogn så blir det ridskolan p0ch det finns det heller inte så jätte rolig nyhet ,Tamino kanske ska säljas ¨:'(  Men nu sitter man i skolan och har fritt på datorn!!  :D I LIKE!!!!!!!! :D

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards