LoveHorzes

Alla inlägg under maj 2012

Av Lisa Wikström - 28 maj 2012 15:56

Ska byta header men vill ha eran hjälp !!!!!!


Bild nr 1:

 


Bild nr 2:

 






Av Lisa Wikström - 28 maj 2012 15:42

Ledig och ledig kan man väll inte säga ska inte till stallet......läsa på NO........roligt?!? NEJ!!! Men aja...... Var ju oss Olivia i helgen och sova där i natt också :D Red Didirk igår som var riktigt roligt man kan säga att ponnyn blev svettig! ;D

 

Av Lisa Wikström - 26 maj 2012 11:43

Fråga: Jag undrar vilken häst du gillar mest och varför? Eller berätta vad som är bäst med alla hästar du rider! :)


Svar: Jag skriver lite om varje häst :) Juvelen är ju ganska ung som lära sig, men hon är så otroligt fin och snäll! :)

Tamino rider jag ju inte längre men jag tyckte han var så himla härlig och det var jätte roligt att hoppa med honom :)

Pandora är också super snäll och älskar verkligen att hoppa :)

Kompis är en gamal travare så han lär sig ju också lite men han är också väldigt snäll :)

Didirk är en riktig läromästare som är super snäll men kan vara lite seg ibland! :) Jag rider andra hästar också men dom är hästarna rider jag mest :)

 Tack för frågan! :D


Fråga: 1. Hur gammal var du när du börja rida?


          2. Favorit ras?


           3. Hur högt har du hoppat?


            4. När fyller du år?



Svar: 1. Vi har haft hästar hemma i hela mitt liv så jag har suttit på en häst i hela mitt liv kan mna säga men när jag börja på ridskolan och börja "lära" mig lite så kanske jag var 4 år :)


2. Jag tycker araber är väldigt fina inte för att ajgb skulle vilja ha en som hopphäst eller så men jag skulle gärna viölja ha en som "skogsmulle" :)


3. Eftersom jag har gått på ridskola ganska länge så har jag inte hoppat så högt men jag har hoppat 1.10 cm ! :)


4. Jag fyller år 6 september! :)


Tack för frågan! :D








Av Lisa Wikström - 26 maj 2012 11:14

Vet att jag är lite tjatig men älskade verkligen den här ponnyn! :) Tänkte berätta lite om honom! :) <3


Han är:

  • Född 2001 ( 11 år)
  •  1,44 cm
  • Älskar att hoppa! :)
  • Kunde vara lite envis i dressyren men när han var på humör så var han en super duper stjärna! :)                                                 
                                                      
                                                      
                                                      
        

                                                  
       Det bästa minnet:

När han kom galloperande emot mig! :')


När vi klara vår första clear round minnet! :')


När vi stog där i hagen och det kändes som det skulle vara du och jag för alltid! :')

 



                                                  
                   Dom "sämsta" minnena:


Det finns väll "sämsta" minnnen direkt för det fanns det inte med Tamino men det jag kommer ihåg som var kankse inte så roligt!


Första gången jag red honom körde han lite rodeo i ridhuset med mig........Busig! ;)


När jag stog i din box och min ridlärare sa att du skulle åka jag hade en sista ritt på dig sen skulle du försvinna hur mitt liv till en annan! :'''(


Älskar dig Tamnio och kommer alltid att göra, du har tagit en plats i mitt hjärta och den kommer aldrig försvinna! <3 <3


 







Av Lisa Wikström - 26 maj 2012 08:08

Strax drar jag till Pandora och sköter om henne och rider ut lite barbacka! :) Kommer inte skriva mer idag och imorgon ska med Olivia till deras sommarstuga! :)

Av Lisa Wikström - 25 maj 2012 22:04

Har betsämt mig att på den här blogen ska jag skriva om hästarna och på min andra blogg ( lisawwikstrom.blogg.se ) ska jag skriva om mitt liv utan hästar :) ska även byta bloggnamn på den här bloggen! :)

Av Lisa Wikström - 25 maj 2012 19:55

Fråga mig en fråga på kommentarer så ska jag försöka svar på det så bra som möjligt! :)

Av Lisa Wikström - 25 maj 2012 19:45

Skäms ju nästan....Men iallafall orkar inte skriva allt jag gjort har ju hänt en hel del :) Kan ju säga att jag sakna fina lilla Tamino <3 :* På lördag-söndag ska jag sova hos Olivia i deras sommarstuga och då ska vi sola och bada hela dagen! :D Red och bada med Kompis idag han ällllsskkarr och bada <3 hihihi :* Tämkte göra om min header men har så j********a dåligt med ideer, hjälp hjälp hjälp mig!" ;D   <3 <3 <3 Fins inga ord man kan beskriva dig med :* :*



Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards