LoveHorzes

Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Lisa Wikström - 3 juli 2012 22:18

Blev lite ändrade planer idag! :) Jag skulle ju åka och bada med Sara men hon hade inte sin bil så jag åkte md Emilia till staketsvaktmötet inför festivalen! :)


KOMMER DU TILL TÖREBODAFESTIVALEN??


Så då var vi där i ungefär en halvtimma ch sen gick jag till habo och då skulle Sara och Michelle ( sara hade tagit sin moped) ut och rida så då gick jag med Juvelen men vi vände uppe vid skogen då det var 100000000000000000000000 flugor och bliningar........ Så Juvelen fick en liten gå tur ! :)


Imorgon så åker jag upp till stallet på morgonen och ger hästarna hö och kollar till dom! :) Sen vet jag inte riktigt vad jag gör! :) Men på kvällen så rider jag och Sara och kanske Erika och kanske Michelle! ;) Så badandet blir imorgon istället! :) Om vi inte rider och badar så blir det nog ett lätt dressyrpass eller kanske släppa henne lös i ridhuset?? :) Jag får se! :)

        //

  

Av Lisa Wikström - 3 juli 2012 16:54

  Haha en jäättte gammal bild på mig och Fixa! ( Fixa ser ut att strypas)

Av Lisa Wikström - 3 juli 2012 15:11

Har bara fått in 1 fråga till frågestunden fråga på!!!! :D


 


Av Lisa Wikström - 3 juli 2012 11:24

Här är ännu en tävling jag har hittat! :D


Darios.se är en hästblogg och ligger på andra plats för mest besökta blogg på horsespot! :)


Man vinner de är:

 


Av Lisa Wikström - 3 juli 2012 10:32

Vakna nyss! :) Så idag så ska jag med Sara ( steijer) till mariestad och röka fisk! :) Kan ju säga att jag inte sov bra i natt hade asssssss ont i magen så gick och tog en alvedon , coh då somna jag typ efter en halvtimma så var väll typ uppe en timma kl 3 inatt!! :/ Sen rida och bada med Sara ( Gustavsson) och kanske Erika?? :)

 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards