LoveHorzes

Alla inlägg den 8 juli 2012

Av Lisa Wikström - 8 juli 2012 23:33

Nu är det ännu en tävling på NellieBerntsson.se om ett as snyggt schabrak! :)
Om du vill vara med gå in på NellieBerntsson.se! :)

Av Lisa Wikström - 8 juli 2012 10:56

Nu är jag tillbaka på bloggen efter en toppen helg! :) I torsdags så blogga jag ju ganska mycket för då gick det att blogga på festivalen, men i fredags och igår har det varit lite si sådär! Och så har jag inte hunnit blogga från datorn då man kommer hem från stallet och man måste byta om sen dra upp till festivalen!:) Men nu lovar jag att bloggningen ska bli som vanligt! :)

Här kommer lite detaljer om dagarna! :)


Torsdag: har jag skrivit! :)

Fredag: först upp till stallet och släppte Juvelen i ridhuset, tror ni det gick bra?????
Nej!! Men tänkte ju också testa frihetsdressyr och det gick MYCKET bra! :D och sen hem och byta om och sen dra iväg för att vara staketvakt( men
jag skulle stå på lördag istället)...:)

Lördag: så kom min kusin till mig och vi gick på festivalen tsm! :D jag åkte även till stallet på morgonen och skulle rida Juvelen i och pandora! :) Men när jag kom till stallet bestämde jag mig för att låta Juvelen stå och så red jag Pandora bara :)

Här kommer lite bilder från när jag släppte Juvelen i ridhuset :)

Av Lisa Wikström - 8 juli 2012 00:16

Har  varit en awsome helg nub är Hilma är för att sova över! :) Skriver mer imorgon!! :) ( JAG LOVAR!!!!) ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards