LoveHorzes

Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Lisa Wikström - 6 juli 2012 09:40

Grym dag var det igår! :) Juvelen hoppa super! :D Pandora gick jätte bra! :) Och sen var det en super duper dag på festivalen! :D En del av låtarna på Takida var gryymma! :D Jag var ju tvungen att gå upp till stallet kl 21.00 för att gehästisarna mat! :/ Men det var bara att görat! :D


Idag så ska jag åka upp till stallet tänkte jag skulle släppa Juvelen i ridhuet och kanske pröva på lite frihetsdressyr( stavning) :DOch sen på Pandora gör jag väll lite som vanligt göra mycket volter och lätta skänkelvikningar! :D

Och ikväll blir det ännu mer Festival!! :D


//  


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en tjej på 12 år som älskar hästar! Jag har ingen egen häst,men jag rider ibland en häst som heter Didirik. Jag rider på ridskola där jag är skötare på Juvelen. Jag rider även Pandora lite gran som jag ska börja tävla med framåt hösten just nu är h

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Gästbok

Skriv gärna här också! :D

Hästarna

Pandora: 

Pandora är en häst på 15 år, som älskar hoppning! :) Jag äger ej hästen men när ägaren har rest och ska resa bort så ska jag ta hand om Pandora! :)

 

 

 

Juvelen:

Juvelen är ett sto på 7 år, hon är inriden sent men älskar att ridas och vill lära sig nya saker! :) Jag ska rida Juvelen över sommaren då jag ska hålla igång henne! :)

 

 

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

Senaste inläggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards